FAQ - Najczęściej zadawane pytania
➔ Co to jest hosting dedykowany
Hosting dedykowany to serwer na oddzielnej fizycznie maszynie, który pozbawiony jest ograniczeń spotykanych w serwerach współdzielonych. Serwer dedykowany oferuje największą elastyczność w kwestii modyfikacji, jest idealnym rozwiązaniem dla systemów i witryn generujących duży ruch.
➔ Ile kosztuje abonament na serwer dedykowany dla sklepu Akeneo?
Cena ustalana jest w zależności od wybranego pakietu posiadającego różne specyfikacje. Lista dostępnych konfiguracji dostępna jest TUTAJ.
➔ Ile kosztuje przeniesienie systemu Akeneo na wasze serwery?
Przeniesienie systemu Akeneo na nasz serwer dedykowany jest całkowicie bezpłatne.
➔ Ile kosztuje optymalizacja systemu Akeneo klienta?
Optymalizacja systemu wykonywana jest bezpłatnie w ramach obsługi hostingu.
➔ Chciałbym zobaczyć, jak działa mój system Akeneo na waszych serwerach, czy to wykonalne?
Tak. Wystarczy przesłać pliki i bazę systemu, lub dostęp do serwera, na adres podany w zakładce KONTAKT. Państwa sklep zostanie zainstalowany na testowej domenie, z możliwością testowania przez tydzień od momentu uruchomienia.
➔ Obawiam się o zatrzymanie ruchu na platformie podczas jego przenoszenia. Kiedy jest ono wykonywane?
W tej kwestii jesteśmy całkowicie elastyczni i możemy dostosować się do wymagań klienta. Standardowa pora, w której wykonujemy przenoszenie to późna noc.
➔ Czy mam gwarancję, że mój system Akeneo na waszych serwerach będzie działał szybciej niż obecnie?
Tak, gwarantujemy przyspieszenie działania sklepu poprzez jego optymalizację.
➔ Ile czasu obowiązuje podpisana umowa?
Standardowo nie podpisujemy umowy z klientem, preferujemy rozliczanie się w formie comiesięcznych faktur. Jeśli zaistnieje chęć zakończenia współpracy, nie wymagamy okresu wypowiedzenia. Jeśli jednak klient życzy sobie podpisać umowę, podsyłamy wzory do druku.
➔ Co potrzebne jest do przeniesienia mojego systemu Akeneo?
Aby przenieść system na nasz hosting Akeneo będziemy potrzebować dostępu do obecnego serwera za pomocą FTP i do bazy MySQL, ewentualnie dostęp do panelu hostingowego obecnego usługodawcy.
➔ Czy po przeniesieniu pomożecie uporać się z problemem X?
Tak. Udzielamy bezpłatnego wsparcia technicznego w ramach przenoszenia systemu.
➔ Jakie dostępy dostanę po przeniesieniu na wasze serwery?
Po udanym przeniesieniu systemu, klient otrzymuje dostęp do panelu hostingowego, dostęp do FTP, kont pocztowych, bazy MySQL oraz dostęp do plików codziennego backupu sklepu.
➔ Czy jest możliwość podpięcia systemu hostowanego na waszym serwerze pod zewnętrzny/niestandardowy serwer poczty?
Tak. Oferujemy serwery pocztowe działające zarówno na wykupionym przez Państwa serwerze jak i niezależne serwery obsłgujące tylko pocztę. Zapytania o szczegóły prosimy kierować proprzez zakładkę kontakt.
➔ Czy wykonujecie zlecenia z dziedziny Akeneo dla waszych klientów?
Tak, proste zlecenia wykonujemy w ramach hostingu, inne wyceniamy i wykonujemy po akceptacji kwoty przez klienta.